evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Ja ja ja

Kategori:

Äntligen, äntligen, äntligen!
Just avnjutit två av kvällens tre rätter med tillhörande Valpolicellavin och päser i soffan med bubbel. Desserten får vänta en stund tills plats finnes... Tänk att stunden är kommen då alla cytokurer är avklarade och de värsta biverkningarna från den sista är över (bara lite blodpåfyllning på måndag på grund av att de röda strejkar). Tack älskade familj för att ni orkat med mig under den här enormt påfrestande sommaren och hösten, tack alla fina vänner för stöd och peppning, tack till mig själv för att jag aldrig sett någon annan väg än framåt! Det finns alltid ett ljus i tunneln!
Har idag varit på strålningsenheten för förberedande besök inför kommande strålning. Jag är nu den enda i familjen som är tatuerad ;-)
Den 20 november drar det igång och YES, jag kommer att bli klar till jul!
Njut av livet, mina vänner!

Kramen

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Härligt!!! Njut av mat, familj och helg! Och ge dig själv en stor kram för ditt kämpande, kramar!

    2012-11-09 | 22:32:50
  • Ida säger:

    Underbart ♥

    2012-11-10 | 11:41:15
  • Sanna säger:

    Härligt!! :-)

    2012-11-10 | 12:52:24
  • M o P säger:

    Bråtvrål Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2012-11-10 | 16:16:47
  • Pia Kjellsson säger:

    Det var skönt att höra! Det där vinet får man kanske testa. Kram!

    2012-11-11 | 10:15:36
  • Anna säger:

    Härligt att läsa att du tackar dig själv! Det är ju trots allt du som har fixat det! Bra kämpat verkligen!!! Det är allt för ofta man glömmer bort vad man själv har åstadkommit! <3 <3 <3

    2012-11-11 | 13:39:08
  • Anonym säger:

    Heja dig! (och din fantastiska familj) ♥♥♥




    2012-11-12 | 09:49:11

Kommentera inlägget här: