evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Camping på op

Kategori: Allmänt

Då är den på plats, porten. Lite scary var det allt men jag höll mig cool och behövde inget lugnande under operationen. Lokalbedövning och proffsiga och trevliga människor runt omkring gjorde att jag kände mig trygg. Blev också inbäddad som i ett litet tält. Trots att camping inte riktigt är min grej så kändes det i sammanhanget som en bra ide'. En hållplats till passerad på resan alltså. Nu ser jag fram emot en helg i Kolmården med familjen innan första behandlingen på måndag. Sköt om er! Kramen

Kommentarer

  • ida säger:

    Kolmården är absolut rätta stället att samla energi på.
    Underbart o Bubblan kommer ÄLSKA det. ♡
    // Ida

    2012-07-12 | 21:49:04
  • Nelson säger:

    :)!

    2012-07-13 | 12:20:38
    Bloggadress: http://nellies.nu/
  • Henric säger:

    Vi tänker på dig!!!! /Henric

    2012-07-13 | 14:26:33
  • Maria säger:

    Hoppas att allt gått bra i helgen och att ni haft det underbart! Å att dagen i dag går så bra som det bara kan gå! Många kramar Maria

    2012-07-16 | 16:04:18
  • Cissi säger:

    Har varit dålig på att höra av mig. Som vanligt är du i mina tankar många, många gånger per dag. Saknar dig oerhört! Kram starka fina du!

    Svar: Saknar dig också, fina Du!
    evasevighet.blogg.se

    2012-07-17 | 23:06:20
  • Anonym säger:

    Härligt att du ser det roliga i det jobbiga! :)

    2012-07-23 | 18:03:01

Kommentera inlägget här: