evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Dan före dan före dan

Kategori:

Ja, faktiskt! Dan som i sista strålningsdan, som i sista behandlingsdan. Sedan lämnas jag åt mitt öde, ensam utan sjukvårdens planerade kontroller ända till sommaren, då första återbesöket är inplanerat. Nästan lite ruggigt, men givetvis helt underbart. Jag har tagit mig igenom denna pärs och jag vill banne mig inte veta av något mer av den här sjukdomen. De första tre åren är de mest kritiska. En och annan tanke och tumme där, tack! Tack för den!
Senaste tiden har innehållit möten som givit mig massor av energi. Glöggfesten i Aneboda var naturligtvis pigg och glad ;) och hotellets värdar generösa som vanligt. Lunch hos finaste V gav näring både till kropp och själ. Besök av alla nära och kära kollegor påminde om lyckan att ha en arbetsplats att trivas på och sist men inte minst latte med vännen-man-kan-prata-om-allt-med, som alltid visar vad sann vänskap är. Tack alla!
Kramen och sköt om er!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Jag önskar dig och dina en riktigt skön jul! Stor kram!

    2012-12-21 | 11:57:08

Kommentera inlägget här: