evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Måndagsfiffilurar

Kategori:

Hej alla! Jag har varit lite slö vad gäller inlägg, lovar skärpa mig. Sista veckan har gått lite i slow-motion. Har varit trött. Det känns i kroppen att benmärgen är hårt ansatt. Idag har jag besökt vårdcentralen igen för provtagning. Om värdena hoppat upp blir det behandling imorgon. Ny sort. Den fruktade Taxoteren. Det finns risk för kraftig allergisk reaktion redan under behandlingen. Därför förebyggande kortison redan idag och övervakning under infusionen. Denna reaktion har jag emellertid redan avbokat, så det så. Vanligt är också jobbig värk i skelett, leder och muskler. Hoppas min redan värkande kropp orkar säga tack, men nej tack. Nu lite mys till i soffläge innan nattmössan åker på.
Kramen

Kommentarer

  • Anna säger:

    Kram till dig Eva, vilken kämpe du är!

    2012-09-17 | 21:24:18
  • ida säger:

    Min hjälte fixar ALLT!! Håller tummarna... Kramen

    2012-09-18 | 05:30:17

Kommentera inlägget här: