evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Uppe och hoppar (nja inte riktigt)

Kategori: Allmänt

Jaha, då har jag snart avverkat dag tre i samband med min första cellgiftsbehandling. Dag två till tre sägs vara de värsta. Jag har nog klarat mig ovanligt bra ( om man nu vågar ropa hej). Lätt illamående, en dag utslagen i bingen, muntorr och lite kass i magen känner jag mig helnöjd med. Idag har jag till och med klarat av en promenad à la liten. Så, alltså mina vänner, jag är vid god vigör trots divese yttre påfrestningar. Heja mig ;-) Nu kan det bara bli bättre. För den här gången! 
 
Kramen

Kommentarer

  • Tina säger:

    Skönt att det gick bra.<3 Heja på Eva !! Kram

    2012-07-18 | 19:58:59
  • Prillan säger:

    Skönt att du mår ok!! :)

    2012-07-19 | 13:42:09
    Bloggadress: http://hojprillan.blogg.se/resan
  • Ida säger:

    Uppe o hoppar med höga skor o en liten tamburin kanske??

    Svar: Helt rätt Ida! Men bara en tamburin!
    evasevighet.blogg.se

    2012-07-20 | 09:22:48
  • Therese säger:

    Hej! Mår också bra efter min första, i onsdags, är så glad över det.Visst är det skönt! Hoppas det håller i sig! Gissar att man kan pusta ut denna gång, eller ??!! Kram Therese

    Svar: Det kan du :-) kram
    evasevighet.blogg.se

    2012-07-21 | 10:47:58

Kommentera inlägget här: