evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Sommarliv

Kategori: Allmänt

Om ni undrar varför jag inte inte skrivit på länge så är det helt enkelt för att jag haft fullt upp med att njuta av sommaren. Den har ju liksom äntligen kommit nu. Vi tog en dagstur till Öland i tisdags,  de andra dagarna har avnjutits i lugn och ro i trädgården, förgylld av underbara familjen samt besök av fina vännerna V och I. I hade bilen fullastad av diverse prylar jag raggat upp och köpt obesett, bland annat en säng till lillfisen. Nu slipper han trassla in benen mellan sängspjälarna:-) Jättefin var den.
God mat och dryck intages så ofta jag hinner och jag trotsar råden om att akta mig för solen. Tänker att så länge jag mår bra och inte märker något speciellt så måste det vara bra för mig.
Har tänkt på en sak ofta. Jag njuter otroligt mycket av att känna marken mot mina fötter, känner liksom liv och kraft i det. Fantastiskt. Aldrig upplevt innan på deta sättet.
Snart grill. Igen.
 
Sköt om er!
Kramen

Kommentarer

  • ida säger:

    Inte svårt att njuta i ert paradis!! ♡
    Jogga du runt lite på grusgången som Ojja gör.
    Fotmassage ;-)

    Svar: På grus. Med skor :-)
    evasevighet.blogg.se

    2012-07-27 | 22:53:31

Kommentera inlägget här: