evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Då var det klippt!

Kategori: Allmänt

Håret. Håret är klippt. Kort. Snyggt faktiskt. Tack C för hjälpen! Det lååånga håret är sparat. I en påse. Faktiskt känns det inte lika konstigt som jag föreställt mig. Helt naturligt, underligt nog. Kanske blir det värre när huvudet är kalt, dock!? Kalt och kallt liksom. Lillsorken verkar inte bry sig så mycket om jag har kort eller långt hår heller, mer än att han är noga med att påtala "min mamma", vilket naturligtvis gör mig stolt som en tupp. Nej, tupp kan jag ju inte vara. Vill inte vara heller för den delen. Kan man vara stolt som en höna? Tveksamt. Hur eller hur, stolt oavsett. Nu väntar grillen och mumsmiddag. Sköt om er!

Kramen

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jag är inte riktigt kompis med min korta frisyr....

    Svar: Tråkigt! Jag är jättekompis med min, konstigt nog, trots att jag liksom bara är långt hår och har alltid varit.
    evasevighet.blogg.se

    2012-07-23 | 10:02:56

Kommentera inlägget här: