evasevighet

Diagnos "bröstcancer". Härifrån till evigheten med glädje, sorg, smärta och humor.

Äntligen

Kategori:

Äntligen har det blivit av att måla de snickerier som förblivit trärena sedan renoveringen 2008... Men hur hemmablind kan man bli egentligen?! Det är ju roligt att måla ju! Varför vänta? Nu får det bli att ta itu med trappan också. Hm. Harkling. Jodå. Visst. Men lite får det vänta, för på tisdag är det dags igen. Det går fort mellan gångerna. Skönt att det matar på, liksom. Efter nästa är hälften gjort, av cellgifterna då. Sen är det ju strålning också. Har fått lite ont i halsen och snuva. Håll tummarna för att jag inte får feber! Inte bra det!
Kramen

Kommentarer

  • ida säger:

    Klart du ska göra trappan oxå!!! ;-)

    2012-08-26 | 18:41:18
  • Cissi säger:

    Det är härligt att måla! :) Kram

    2012-08-27 | 14:10:50
  • Sanna säger:

    Måla är en helt okej sysselsättning, trappan går fortare än man tror! Jag målade min i somras, med slätaste rollern målade jag upp mig tre kvällar i rad! Blev kanonfint :-).

    Tänker på dig!

    2012-08-27 | 14:50:56

Kommentera inlägget här: